lauantai 17. huhtikuuta 2010

WHY DO ALL THE BEST GIRLS HAVE A LOADED GUN ?

Kävi tässä niin,
että voitin Suosikin kilpailun netissä, ja tapasin siis eilen LAPKOn Glorialla. Voittoon sisälty bändin tapaaminen, ja sitten tietenkin se keikka. Oisin voinut nukkua siellä keikalla, se oli aika hienoa. Glorialla ei ollut hirveesti ihmisiä, ja lapko soitti niin kivasti että teki mieli vaan heilua vähän paikallaan ja pitää silmiä kiinni. Oon iloinen eilisestä. Sitten siellä bäkkärillä kaikki ne bändin jäsenet - ja muutkin bändiporukkaan kuuluvat - oli tosi mukavia. Mä olin kai olettanut, että esimerkiksi Ville Malja ois ollut jotenkin hankala tyyppi, kun ne on kertonut, että niilläkin on ollut sitä kusta hatusta. No, hyvin ovat sen saaneet kaadettua pois.
Some pic's:
Photobucket
otettiin kuvia polaroidkameralla
Photobucket
LAPKO ja minä
Photobucket
saatiin sieltä kaikkea, kuten tuossa näkyykin.
Juliste nimmareilla
I Shot the Sheriff - sinkku nimmareilla
joku promo levy jota ei myydä missään nimmareilla
kangaskassi (♥)
2 x tarra
iso pinssi
pieni pinssi
Photobucket
Julju ja LAPKO

Järjestettiin tänään koulussa disco 2-6 luokkalaisille, se on aika lail traditio meijän koulussa. Me kerätään sillä rahaa meidän ranskanmatkaan, ja tehtiin kai tän vuoden ennätys - yli 1000 e ! Kaikki tykkäsivät.

Nyt särkee jalkoihin kun oon juossut koroissa ja olemattomassa "mekossa" ympäri koulua. Se nyt ei vaikuta siihen jalkakipuun, mutta kuitenkin.


Hyvää yötä 
(mä tappelen vielä noiden kuvien kanssa, ne leikkaantuu näköjään.)
+ RAKKAUS mun lukijoilleni, taas tullut kaksi lisää. kiitoskiitoskiitos kun jaksatte lukea <3
keeps me going

2 kommenttia:

  1. Mä muistan kun kuokittiin siellä teidän koulun diskossa ja jäätiin kiinni ja sit ku lainasin silt sun luokkalaiselta kaks euroo enkä ikinä maksanu takas :DD

    VastaaPoista
  2. Hulda: joo arvaa vaan muistuttaako oski mua edelleen asiasta ! :D oh those dayssss

    VastaaPoista