tiistai 20. huhtikuuta 2010

OH BOY YOU'VE LEFT ME SPEECHLESS

tulin kotiin.

 Oli tänään laulututkinto. Siellä oli kolme ihmistä arvioimassa mua. Mua jännitti tosi paljon aluksi. Ja sitten koko ajan tuntui, että mun ääni ois vibrannu ihan hirveesti, mut ei se kai. Ne kolme tyyppiä kehui mut aika taivaisiin. Hymyilin tosi leveästi. Tuli muutamia parannusehdotuksia tietenkin, niistäkin oon kiitollinen. Vaikka vähän pettynytkin, koska osasin ne asiat kuitenkin mitä sanottiin (esim hengitys), mutta en sitten sen jännityksen lomassa osannut keskittyä siihen niinkuin olisi pitänyt.

Day 01 - Your favorite song ATM (!)

Day 03 - A song that makes you sad
Day 04 - A song that reminds you of someone
Day 05 - A song that reminds of you of somewhere
Day 06 - A song that reminds you of a certain event
Day 07 - A song that you can dance to
Day 08 - A song that makes you fall asleep
Day 09 - A song from your favorite band
Day 10 - A song that no one would expect you to love
Day 11 - A song that describes you
Day 12 - A song from your favorite album
Day 13 - A song that you listen to when you’re angry
Day 14 - A song that you listen to when you’re happy
Day 15 - A song that you listen to when you’re sad
Day 16 - A song that you want to play at your wedding
Day 17 - A song that you want to play at your funeral
Day 18 - A song that makes you laugh
haha, tuo biisi ois ollut oikeasti I Shot the Sheriff,
mutta se oli edellisessä postauksessa,
joten saa olla tuo ihanuus nytten.

hyvää yötä.

3 kommenttia:

  1. wau. :> onnea tutkinnon johdosta! Gaga + Piano = <3

    VastaaPoista
  2. Yllätyin tosta videosta vähäsen. Gaga on musta ihana helppoine biiseineen ja ehkä vähän teennäisine inspiraatiojuttuineen (en tiiä), ja rakastan sitä, mut en oikeesti tiennyt että se laulaa noin hyvin livenä. Biisikin on ihan kiva, vähän vaihtelua johonkin Poker Facen ja Bad Romancen melodialta tylsiin säkeistöihin (vaik etenkin jälkimmäin en yks mun Gaga-suosikeista!). Pianonsoitto nyt ei mua niin yllättänyt, mut oli kiva tietää että se osaa säestää. Tykkäsin tosi paljon tosta videosta, taidan kattoo illalla uusiks.
    Niin ja onnittelut tutkinnon johosta :) Niistä tulee aina niin hyvälle ja helpottuneelle tuulelle, ainakin mä tulin.

    VastaaPoista
  3. Vika ja johannes: Kiitos onnitteluista (ja kommenteista?), oon aika ylpeä ! Ja joo, mun kaverikenen kans oli samana päivänä tuo tutkinto, niin se esitti yhtenä biisinä ton speechlessin, veti tosi hyvin ja jäi soimaan päähän niin että jumitin koko illan.

    VastaaPoista