keskiviikko 17. maaliskuuta 2010

That party last night was awfully crazy

Okay, last weekend was.
nyt kuvaspämmi kuulostais hyvältä !
 lasse anna nelly
lasse anna nelly inka eemi ym
anna otto someone
[fuck you]
jansku patrick someone
[fucked up]
patrick rasse anna
  krista miro
[cuties]
Ulkona sataa lunta. En mä haluaisi että niin olisi, mä toivoisin että ois kesä. Oon sanonut sen tosi monesti.

Tänään koulussa oli joku pappa briteistä käymässä, se oli tosi kiva, vaikkakin lähelle jo kuuttakymmentä. Se kysyin multa, oonko mä jostain ameriikasta, tai onko mulla sukua siellä. Vaikutin kuulemma yhtä ulospäinsuuntautuneelta kuin amerikkalaiset, ja kuulostinkin kuulemma sellaiselta. Mutta ei mulla ole sukua, eikä lähempiä tuttuja siellä päin. Harmi kait.

 Pian on taas viikonloppu, oon tosi happyface.
siinä vähän jotain vaatetta joka oli joskus päällä.
neule (h&m ?e)
t-paita (h&m 9,90e)
toppi (ginatricot ?e)
kangaskassi (1e tarjoustalo)
converse (parhaat kengät ikinä, eniten tunnearvoa 500e siis)
yo
tuo mekko on IHANA päällä.
Semmoinen rakkautta ensisilmäyksellä.
tuossa se ei näytä niin kummoselta, mutta oi mikä rakkaus se onkaan.
kuittaan

1 kommentti:

  1. vähä toi mäntsälä ois ollu jees, meni vaa nii säädöks ettei tullu lähettyy =( ihana mekko muute ! ihan täydellisen värine

    VastaaPoista