tiistai 9. maaliskuuta 2010

stop

 mä en todella tiedä kauniimpaa biisiä kuin tämä.

ole hyvä ja kuuntele.

On ollut tosi kauniita päiviä tässä, oon siitä niin iloinen. Tai oikeastaan, en tiedä, en halua ajatella eilistä, kun nyt on tämä hyvä hetki. Eilisen säästä en siis tiedä, mutta tänään tiedän, että aurinko paistoi ja teki minusta taas astetta onnellisemman ja iloisemman ja kaikkea. Kesä on kaikkenaan ehkä juuri se mitä mä tarvitsen. Tarvitsen kesän sateella ja auringolla, hymyllä ja surulla, lämmöllä ja kylmällä. Ja sitten rakkauden viereen.
 entinen takapiha, ensimmäinen tosi lämmin päivä,
kaikilla oli kirjoituksia, et he ovat nyt onnellisia.
mäkin olin. vanhassa kämpässä, ja lämpimässä,
vaikkakin kuumeessa.

hymyilin ainakin näin leveästi tänään,
vaikka olinkin saatanan väsynyt.
Olen edelleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti