sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

she will be loved

En osaa kirjottaa mitään. En, vaikka oiskin paljon sanottavaa. Oon vaan menettäny sen taidon jonnekin, oon mä oikeesti joskus osannutkin kertoa tunteista ja oon joskus osannut kertoa tarinoita kirjoittaen, mut en enää. Tuntuu ihan tyhmältä, nyt on jotenkin kaukaisesti haikea olo, kaipaisin kai jonkun tähän viereen vaan olemaan, että tuntis vaan jonkinlaisen läsnäolon. Ei tarvis tehdä mitään, voitas vaan olla tässä mun sängyllä, ja kuunneltais tätä musiikkia mitä nyt kuuntelen. Parasta. Mä ostin tänään karkkia, en oo syönyt niitä vielä juuri ollenkaan, annoin niistä osan vain mun kavereilleni. Ne on rakkaita. Mulla on ollut ihana viikonloppu, Seinäjoelta Lats ja Jepima oli täällä, Lats lähtee tänä yönä, Jepima lähtee onneksi vasta keskiviikkona. Se on tärkeä, kuten Latsikin. Perjantaina olin Lauralla, kuten aikaisemmin kirjoitinkin jo. Lauantaina olin tinalla ystävien kanssa, oli tosi hauska ilta, kiitos tytöt ja pojat ! You make me see stars.
tuo musavideo saa mut melkein itkemään.


Älä ota minusta kuvia,
joita katselet sitten kun
Meitä ei enää ole.

nähdään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti