maanantai 1. maaliskuuta 2010

there will be sunny days, love days

Missä kesä? ikävä sitä arskan lämpöö. ja pitkiä öitä. pitkiä päiviä.

Hiihtoloma oli niin tylsä. Tuntu tosi lyhyeltä? Tai siis aika meni nopeesti, vaikka en kummosempia tehnykään.

pe-la kavereiden bändin (horsecor3) keikka @ lassilan nuorisotalo + jatkot @ annas place
 
 
la-ma risteily med minu paras ystävä Kristiina !
 
 siinä me söpöinä kristiinan kans : D
 
  
  
 @ stockholm ostin vaan yhen paidan , yhet housut , yhden levyn ja meikkivoiteen. kuvaa tulee myöhemmin =)
ti-ke just chillin' @ home
ke-to mökillä med mamma =D oli ihan lepposaa, pääsi näkee kisui (tai täs tapauksessa kissaa, toinen kissa oli jossain kyläilemäs :() miumiu<3
to-pe kulti oli helsingissä, hengattiin meillä<3
pe-la juhlat rikulla, ei oo ainakaan toistaseks kuvamateriaalii niistä. ihan hyvä varmaan vaan:D sitten juljalle yöksi siitä =)
la-su olin kristiinalla yötä, oli lepposaa. nukuttiin 15h ihan tosta vaan??? Tosi outoa.
tänään, su oon vaan chillannu stadissa eka, sitten rupes vituttaan jotkut enemmän tai vähemmän oudot asiat, ja päätin ostaa ruokaa, vuokrata brokeback mounainin ja mennä kotiin syömään ja kattoon leffaa.
p a r a s
en  mä oo ikinä itkeny leffoissa, mut sit tää leffa saa mut aina oikeesti itkee : D tiesin ettei ollu hyvä idea kattoa tätä yksin !

(nyt on vaikea olo, en tiedä miks, pitäis varmaan nukkua. Mutta niin, nukuin viimeyönä niin paljon, että vois luulla mun unirytmin haistattelevan paskaa. Mulla on ikävä ja oon ehkä hukassa. En jaksais mennä kouluun, mutta meen, siellä on kuitenkin ihan kivaa. Mulla on ikävä kesäöitä, kun on lämmin ja on ystäviä. Mun on ikävä festareita ja livemusiikkia parhaimmillaan. Mun on ikävä seinäjokea kesällä, kun sielläkin oli kaikki vielä kasassa. Mä haluaisin kai taas pois helsingistä, haluaisin jonnekkin taas niiden mun ihanien ystävien luo, joita en näe hirveen usein.)
hyvää yötä.
Je vous adore

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti