tiistai 12. tammikuuta 2010

soliloquy

heya,
oon tässä jonkun kuukauden jo miettinyt, että miten alotan tän koko blogin, ja millä nimillä pyöritän tätä. No, päädyin sitten näihin, ja en tiedä, en varmaan tuu olee ikinä tyytyväinen :D
anywayz, mietin kanssa miten ja millä sanoilla alotan tän, ja päädyin siihen, että alotan valituksella(?!) ihan loistavaa siis..?


So.. mua inhottaa mun rahan käyttö? Kun mulla on rahaa, en ees harkitse säästämistä, vaan käytän kaiken heti? En tykkää siitä. Nytkin oon täs muutaman vk aikana ostanu mm - farkkuleggins 30e (only)
- Vidal Sassoon suoristusrauta 30e (anttila)
- Vans pipo 29e (ponke's)
- Vans lompakko 32e (ponke's)
- Paramore - Riot! 9e (Levykauppa Äx)
- Samuli Putro - Elämä on Juhla 9e (Levykauppa Äx)
- Bring Me The Horizon - Suicide Season Cut Up 15e (Keltainen Jäänsärkiä)
- Placebo - Black Market Music 8e (Levykauppa Äx)
- Melodica T-paita (30e)
Ja sitten joululahjoja ostin yli 90e (lähinnä The Body Shop)
ja kaverille synttärilahja 10e (JC)

Siin viel kuva ainakin suuresta osasta noista ostoksista. Ei siinä mitään, oon ihan tyytyväinen noihin, mut niin vähän aika suurella summalla rahaa?

..ja pitäs vielä tilata pari halpaa ja ihanaa paitaa netistä. Ok pitäis?! Mä vaan haluan ne. Aika turhaa on kanssa se, että mä haluan ihan liikaa asioita.


Ei se kai kuitenkaan tee musta huonoa ihmistä,
joten aijon luultavasti jatkaa tällä en-säästä-rahaa -linjalla :D
Ajattelen sitten opiskeluvuosina, että kumpa sitä rahaa nyt ois.

Lupaan kirjottaa jatkossa paljon asianmukaisempaa tekstiä,
nyt vaan jumitan :D


something about adore.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti