tiistai 26. tammikuuta 2010

Oh, i never meant to cause you trouble

Oivoi, mikä viikonloppu. Oli lähes täydellinen, jos mahdollista. Seinäjoki on jotain rakastettava. Voisin heittää kuvaspämmin jes!

alotan kuitenkin äidin ylimageista buutseista, jotka sil on ollu joku 5 vuotta, ja ihan ehjät edelleen. Vähän kömpelöt tossa kuvassa, mut jalassa niin ihanat että ♥

Minä ja Jepima, minun kulta !


Jepima, Julja


aamulla kun muut nukkui vielä


latsin polaroidkamera on kyllä yks hienoimpia, mitä oon nähnyt !




 pyydettiin jotain randomia ottamaan meistä kuva, ja se tärähti.
oli kyllä musta niin hieno, että oisin halunnut sen, mutta kelpas se latsillekin.
Sitten loppui filmi.


... Ja toki matkalla mulle tehtiin kepposiakin,
mikko ja jusu huijas mua, ja seuraus oli kaunis leuka.

huomenna taksvärkki,

hyvää yötä.

3 kommenttia: