perjantai 15. tammikuuta 2010

Mies eikä poika enää

Ihan suoraan sanottuna,
mä kaipaan nyt jotain sellasta. siistiä? Tai siis, eihän esim juhliminen kovin siistiä ole, mut ois vaan niin kivaa. Oon jotenkin tosi kyllästynyt oleen joka viikonloppu yksin himassa, kun muut on juhlimassa. Ei vaan oo innostanu olla mukana, mut nyt sitten =D? oivoi, kesä ja sjoki

  Mä rakastan helsinkiä, ihan todella rakastan. Mä lupasin joskus pienempänä ittelleni, että ikinä en lähde sieltä pois. Mutta kuitenkin aina ulee vaiheita, kun en vaan jaksa tätä paikkaa ja näitä ihmisiä, ja sillon on hyvä lähteä. Mut oikeesti, kotiin on aina hyvä palata.
haluaisin kyllä nyt - ehkä enemmän kuin mitään - olla pois helsingistä. no good reasons why,
mutta ikävä kaikkia.

M a t k u s t e l u yleensäkin. Se on niin ihanaa! Paitsi oon kyllä vähän hankala noiden uusien ja tuntemattomien kulttuurien kanssa, että eurooppa on mulle helpompi paikka. En oo aikoihin kyllä ollutkaan euroopan ulkopuolella, eikä se mua haitaakaan. Oon tyytyväinen tähän näin, koska pääsen kuitenkin suht usein ulkomaille.

Tukholma. En oo vieläkään löytäny suurempaa rakkautta noista maista ja kaupungeista, kuin ruotsi ja tukholma.

Tämä on kuitenkin minun kaupunkini.

jos Helsinki on hetkisen kaunis kun on valkoinen maa.


Helvetin kaunista ulkona nytten.

Hyvää yötä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti